onsdag 15. april 2009

Happy new year 2066

Nå har jeg hatt et etterlenget besøk i fra Norge. Det var utrolig deilig med to uker fri og muligheten til å vise fram min nye hverdag. Ting som er blitt helt vanlig for meg, hadde de til tider vanskelig å forstå at jeg taklet. I løpet av besøket har det vært mye inntrykk, og vi har reist mye rundt i Nepal. Høydepunktene for min egen del har vært rafting og elefantbading, men besøket kom selvsagt på førsteplass. Nå er alle dratt hjem og jeg er tilbake på jobb.



"Bursdagsgave fra Tora:) Sørlandschips. Gjett, om jeg ble glad. Tusen tusen takk :D"
Fra Besøk fra Norge


"Smågodt fra mamma og pappa. Nam nam. Godt med norsk godter"
Fra Besøk fra Norge


Dette blir ikke noe langt blogginnlegg, da jeg heller skal skrive et lenge i morgen, men jeg villle bare ønske alle Godt nytt år.
Godt nytt år? Jo, her har de sin egen kalender. Så hvis mamma og pappa var i tvil, så trenger de ikke det lengre, de fikk faktisk oppleve nyttårsaften til år 2066.

Happy New Year 2066!
Fra Besøk fra Norge


Nedtelling til nyttår. 10,9, 8......3,2,1 Happy new year 2066
Fra Besøk fra Norge