tirsdag 12. august 2008

Sommeren 2008


Her er noen bilder fra sommeren 2008. Jeg har hatt en veldig fin sommer med venner og familie. De er ikke i rekkefølge, men fra en rekke steder i Nordland og fra en snartur i Sverige.

<-- Mitt nydelige tantebarn: Henriette


<-- Fra Sverige, hytten til familien til Daniel



Min pappa på bilde over, og mamma på bildet til venstre og broren min på bildet til høyre. Bildene er tatt på Rødøya




Da mamma er gal etter dart ble det spilt en del dart.
Daniel fikk den lure ideen at han skulle springe opp fjelltoppen, og pluttselig var han borte.



<-- Broren min, Stian, gjør det meste for internett kobling. Da vi kun fikk internett på verandaen, og det regnet ute, måtte alternative metoder til.


Vi dro hele vennegjengen til Tora på fest, se hvor utrolig nydelig de har det.







På fisketur med Daniel og familien, fangsten ble ikke så stor.


Elisabeth fyller 21 år:)





På fisketur i Saltstraumen.

Den ene av hundene til Bente, moren til Daniel.

<-- ganske nydelig her i nord




Bestemor i bomsterhagen sin.











På fisketur i Trondheim før vi alle drar hver vår vei!!



En liten snartur innom Sandefjord.





















Ingen kommentarer: