søndag 24. august 2008

Ankommet Hadeland

Nå er ferden startet, men først er det 3 uker sør i Norge på tapeten, for øyeblikket er jeg på Sanner hotell ,som visst nok skal ligge i nærheten av Hadeland hvis det hjelper folk på lokaliseringen. Vi skal være her til fredag på kurs med Fredskorpset. Tror det kan bli veldig spennende, det er veldig mange ulike nasjoner her. De nasjonene som jeg har fått med meg er Kina, Guatamala, Colombia, Rwanda, India, Nepal, det skal også komme noen fra Sudan og selvsagt oss fra Norge. Det var veldig koselig å møte alle sammen igjen, da jeg har vært på kurs med en del fra før av :)
Det kommer sikkert noen bilder fra kurset etterhvert, før jeg så setter kursen til Sandefjord på fredag og blir der til Søndag, før vi så igjen setter igang med kurs i Oslo. Det er mye som skal læres eller friskes opp før man drar ut...

Ingen kommentarer: