onsdag 6. august 2008

Hit og dit!! Bodø-Innhavet/Rødøya-Sandefjord-Trondheim-Bodø-Oslo-Nepal!!

Nå begynner sommerfuglene for alvor å ta plass i magen, det er ikke så lenge igjen nå.
Men før jeg setter meg på flyet til Nepal skal jeg både hit og dit og besøke kjente og kjære.
Jeg har nå bare tre dager igjen på jobb, etter en hel sommer med jobbing gleder jeg meg veldig til å få fri:)

Daniel, min kjære, drar til Trondheim på mandag, så jeg skal tilbringe tid sammens med han til han drar. Før jeg så trolig drar enten til huset/hytta vår på Rødøya eller til min Farmor på Innhavet/Hamarøy, der blir jeg noen dager, før jeg setter kursen sørover til Sandefjord den 14.august for å besøke broren min og hans familie, og så til Trondheim 18.august for å besøke Daniel, Tora og alle kjente der. Hvor lenge jeg blir i Trondheim har jeg enda ikke bestemt, men blir der nok trolig til fredag 22.august. De siste dagene jeg har i Bodø vil jeg bruke til pakking, og kanskje sette foten innom parkenfestivalen, før jeg så setter kursen sørover igjen mot Oslo 24.august Der skal jeg tilbringe 1 uke på kurs med Fredskorpset og så 2 uker med Røde Kors, så etter disse ukene, etter et helgebesøk fra Daniel, drar jeg 15.september til Nepal.

Som du kan se, skal jeg mye fram og tilbake i tiden framover, noe som betyr at det krever planlegging, spesielt når det gjelder pakkingen. Hva trenger jeg å ta med meg hvor, hva trener jeg egentlig, dette gjelder spesielt til Nepal! Hvordan pakke for 9 måneder i en koffert!? Hva velger man å ta med, og hva velger man å legge igjen... Eneste som er fastsatt nå er; pass, pengbok, språkkursene, kamera og noe klær. Så jeg skal i de nærmeste dagene se over og tenke litt mer over hva jeg egentlig trenger;)

Ingen kommentarer: